Човек към Иван Колев-„Флингстоун – голямата глава“ от Флагман.Бг : „Вижте малко само фeйс.“ и следва смях…

Човек към „Флингстоун – голямата глава“ от Флагман.Бг /Иван Колев/: „Вижте малко само фeйс.“ и следва смях…Човекът, който пишеше статии за умрели, беше наказан от Господ доста брутално. Но за това ще ви разкажем следващият път… При следващата му издънка…

Човек към „Флингстоун – голямата глава“ от Флагман.Бг /Иван Колев/:
„Вижте малко само фeйс.“ и следва смях…
Човекът, който пишеше статии за умрели, беше наказан от Господ доста брутално. Но за това ще ви разкажем следващият път… При следващата му издънка…

Керанка Касабова – главна редакторка на сайта е жена на умрелият от коронавирус Валентин Касабов- дясна ръка на вицепремиера Валери Симеонов.

Освен това има множество сигнали, че когато инвеститор идва в Бургас да инвестира, се урежда среща с кмета на ГЕРБ – Димитър Николов , на която инвертиторът „услужливо“ се препраща да рекламира в сайта на Керанка Касабова. Том обаче му се обявява една сума (рушвет), който трябва да заплати за да получи одобрение за проекта. Тази сума се изписва като реклама към сайта флагман.бг. Това е обиграна схема за рекет над инвеститорите и може би това е и причината  в Бургас да няма много частни  инвестиции. Освен разбира се, фирмите на ГЕРБ.Между другото ,сумите за рекет,които се обявяват са за по няколко стотин хиляди лева или понякога евро.

Кои са флагман.бг ли? Ако питате ,значи не сте от Бургас.Това са уникално надменни „журналисти“,които никога не са учили журналистика никъде,камо ли да имат кетап. За това пък са бухалка на ГЕРБ и Валери Симеонов срещу всеки неудобен на властта.

IMG_4412касабова.jpg

Всеки може да си поръча статия във флагман.бг.

Струва между 200 и 500 лева. Стига тя да не вреди на техните покровители – Бойко и Валери Симеонов.

Сайтът флагамн.бг случайно е спечелил миналият месец обществена поръчка за пиар на полицията в Бургас и малко Търново. Ах,колко случайно. 

Жълт сайт ли е „Флагман“ и публикува ли откровени лъжи и измислици, ще прецените сами, след като прочетете споделеното в сайта „Афера“:

САЙТ НА СЪПРУГАТА НА ДЕПУТАТА ВАЛЕНТИН КАСАБОВ СЕ ИЗГАВРИ С ЖУРНАЛИСТИКАТА! „ПРЕПЕЧАТА“ НЕСЪЩЕСТВУВАЩА ПУБЛИКАЦИЯ ОТ „BIG5″

КАСАБОВАБургаският сайт „Флагман“, който се прави от съпругата на депутата от „Патриотичен фронт“ Валентин Касабов – Керанка Касабова, сътвори невиждано „чудо“ в родната корпоративна „журналистика“. Касабова публикува в сайта „Флагман“ текст със заглавието: „Скандално разкритие! Защо собствениците на „Винпром Пещера“ излизат от „Лафка“, като негов източник е посочила сайта Big5.bg – „Автор: Източник Big5.bg

Оказва се обаче, че В САЙТА BIG5.BG НИКОГА НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛА ПОДОБНА ПУБЛИКАЦИЯ И ТЯ ИЗОБЩО НЕ Е ПУБЛИКАВАНА ТАМ.
Което означава, че депутатската съпруга Касабова НАГЛО ЛЪЖЕ, ЧЕ ПРЕПЕЧАТВА СТАТИЯ, КОЯТО НА ПРАКТИКА НИКОГА НЕ Е БИЛА ПУБЛИКУВАНА, ОЩЕ ПОВЕЧЕ В САЙТА BIG5.BG, СОБСТВЕНОСТ НА ВАСИЛ ПЕТЕВ.
KASBOVA6665Подобна мерзост бележи нови „висоти“ в безобразието, наречено „разследваща журналистика“, а Керанка Касабова много обича да се пъчи като „разследваща“ журналистка.

АФЕРА се свърза със собственика на сайта Big5.bg Васил Петев, който коментира, че е потресен от подобна мерзост и категорично заяви, че ще съди Катя Касабова и сайта и „Флагман“.

Публикуваме и позицията на Васил Петев:

„Сайтът на Керанка Касабова, съпруга на зам.-шефа на НФСБ, отива на съд за клевета.
Бургаският сайт „Флагман”, собственост на Керанка Касабова, си измисли новина, която приписа на Big5.bg. Скандалните брътвежи на съпругата на зам.-шефа на Националния фронт за спасение на България и водещ в СКАТ Валентин Касабов стигнаха дотам, че да си позволи да пусне дописка със заглавие „Скандално разкритие! Защо собствениците на „Винпром Пещера“ излизат от „Лафка“.
Такава „новина” обаче никога не е била публикувана в Big5.bg, което може да се провери много лесно. Адвокатите на сайта ни вече са предприели нужните действия, за да може пусналата партенката Керанка Касабова да бъде дадена под съд.
През месец май 2011 г. мъжът й Валентин Касабов стана един от учредителите на партията на Валери Симеонов НФСБ и бе избран за неин съпредседател. На местните избори през същата година той общински съветник в Бургас. На последните парламентарни избори пък Вальо Касабов стана депутат и заместник-председател на Комисията по контрол над службите и използването на СРС в 43-ото Народно събрание.
Ако във „Флагман” изпълняват корпоративни поръчки и обслужват интересите на някои свои приятели, нека се научат да не замесват други медии в инсинуациите си. За наглата си лъжа регионалният сайт на 100% отива на съд, където ще отнесе присъда за манипулациите си.“

До съд  тогава така и не се стигна, защото Катя „Керанка“ Касабова публично се извини през сайта си на собственика на BIG5 Васил Петев за станалата „грешка“.
Относно заведените дела на Петър Низамов срещу бургаски медии за обида и клевета, искът му към сайта „Флагман“ /за 40 000 лева/ е и заради изнасяне на информация от архивите на МВР, което може да доведе до сериозни проверки в ОДМВР-Бургас.

Ето какво е написал по делото в Страсбург в-к „Атака“:

Жената на скатаджията Касабов излъгала съда в Страсбург

Журналистката Катя Касабова, съпруга на съпредседателя на НФСБ, е излъгала европейския съд в Страсбург. През 2000 година Касабова публикува две статии в бургаския всекидневник „Компас“, с които според нея разкрива потресаващи факти за трайно установена корупционна практика при приема на ученици в елитните гимназии. Оказва се, че т.нар. разкрития на Касабова са абсолютни измислици. По-късно тя е осъдена на общо 7500 лева обезщетение за четиримата експерти, които е оклеветила. Това са Тотка Казакова, Антония Месерджиева, Генчо Далев и Румен Евстатиев, като жената на скатаджията получава и глоба от държавата. Напористата съпруга на Валентин Касабов отива да търси обезщетение в европейския съд за правата на човека. Съдът в Страсбург също потвърждава, че Касабова е трябвало да направи по-сериозна проверка за тежките обвинения за корупция, които отправя, и ЕСПЧ признава, че има клевета. Интересното е, че съдът в Страсбург решава да компенсира журналистката, тъй като смята, че българският съд се е произнесъл твърде строго към нея. Обезщетението от 7500 лева, което трябва да изплати на оклеветените експерти, е твърде високо, защото Касабова получавала само 200 лева заплата от вестника, в който работи. Касабова подвежда съда, че единствените й доходи са заплатите й от вестник „Компас“ . Екип на телевизия АЛФА се срещна с бившият й работодател във в. „Компас“ Красимир Кръстьовски. От него разбираме, че Касабова не е имала договор с него, а е получавала хонорари, и освен това Касабова е работила по същото време във в „Новинар“ .
„Тя е измамила европейския съд. Катя Касабова не е имала трудов договор с в. „Компас“, за да твърди, че е била само на тази заплата. Ако тя е представила в Страсбург като единствен доход само хонорарите в моя вестник, това означава, че тя е укрила доходите си от  „Новинар“, заяви Кръстьовски.
Чрез лъжата си Катя Касабова е спечелила 11 800 лева на гърба на българските данъкоплатци, а освен това оклеветява страната ни в Европа.

ПРАВОСЪДИЕ В БУРГАС ЛИ?

НЕ , БЛАГОДАРЯ.

НЕ И ДОКАТО ТАКИВА СЪДИИ РАБОТЯТ ТАМ !

март 2021
П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Коментари

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.