Най-вероятните наследници на древните македони на Филип и Александър Велики след гърците, не са северномакедонците, а каракачаните.

Каракачаните и днес използват в говора си множество гръцки думи. Една от теориите е, че те са неасимилирани от гърците потомци на древните македони.
През IV-VII в. славяните се заселват в западната част на Балканите. Тук те заварват две големи племенни групи, които са в близко родство помежду си: на север, в днешна Румъния – даките, а на юг от Дунава – траките.

Каракачаните

По това време древните македони, ако въобще тогава ги е имало, защото към този период вече се губят изворите за македони като отделна общност във Византия, са били малък народ, живеещ около Солун и са елинизирани (гърко-мани) още от времето на Филип и Александър Македонски (4 в. пр. Хр.) .
Езикът им – древно-македонският – безписмен език, използващ гръцката азбука в писмо е бил според Херодот сходен и разбираем за елините, които по това време не се наричат така, защото думата става синоним на ЕЗИЧНИК, а “ромеи”, но говорят на гръцки език в Източната Римска Империя.
За разлика от тях, Даките и траките са вече РОМАНИЗИРАНИ и говорят на простонародно латинско наречие.
Общият корен на нашите траки и даките отвъд Дунава е отново езикът.
Доказателство за това е произходът на съвременния румънски език.
Според изследване, проведено от университета Ка Фоскари във Венеция и италианското министерство на унивеситетите и научните изследвания, речниковият състав на съвременния румънски език съдържа около 90% елементи от латинския език, докато преди създаване на държавата Румъния през 1861 чрез обединението на двете княжество Влашко и Молдова, латинската лексика в писмения език е едва 20%, а останалите 80% са думи, заемки или производни преди всичко от български.
Това доказва три неща!
Първо, силното влияние на латинския език при двете групи траки (поддунавски и даките).
Второ, че древните македони не са траки.
Трето, езиците на българите и румънците са с общ корен и голяма част от думите в български език, въпреки , че притежават славянски окончания, са наследство от тракийския, а не от славянския език. Може би за това в Полша, Русия и Чехия разбират сърбите и хърватите, но нас – не!
Именно заради общия тракийски език, думите в румънския език (наследство от даките) до 1861г. е имат огромно сходство с думите в българския език (наследство от траките).
До средата на 18 век дедите на днешните румънци използват като официален език старобългарския и среднобългарския, а кирилицата – до средата на 19 век, когато по политически причини е въведена видоизменена латиница, въпреки изпитаното българско влияние в румънския език. До обединението на Влашко и Молдова единствената азбука в дунавските княжества е румънската кирилица. Старобългарският език под формата на т.нар. „църковнославянски език“ като литургичен (църковен) език се употребява в Румънската православна църква до началото на 20 век. И сега, в много издания на Румънската православна църква се употребява латиница изписана със старобългарски шрифт.
За разлика от траките и даките, древните македони, не са романизирани, а елинизирани. Има големи спорове дали те са били гърци (елини), но едно е сигурното – те са били гръко-мански народ. Самият Александър е обучен от Аристотел на гръцки, който ползва навсякъде освен при комуникацията си със собствената си войска, с която използва древно-македонски език. Част от елинското езиково семейство, който според Омир и Херодот е бил разбираем за гърците.
След като завлядява Персийската империя, Александър разпространява елинската култура, чиито остатъци се намират и днес даже в Индия и Памир.
В земите насевер от Дунава даките асимилират по-малобройните славяни и така възниква румънският народ.
На юг от голямата река е същото – траките, тогава под властта на Василевса, поглъщат славянските племена и се смесват с господстващия придошъл народ на Аспаруховите българи в Мизия, Влашко и Добруджа и с Куберовите българи на Хан Кубер (брат на Аспарух/Исперих) в Македония и Западна Тракия, образували на българския етнос, а след Покръстването и приемането на общата българска писменост, на българската нация.
Траките, които не са асимилирани и не приели общия език и писменост, през средновековието са наречени власи.
Те живеят разпръснати на родове по високите планини на полуострова. По-компактни групи от тях остават единствено в района на гръцката планина Пинд. Именно оттук по-късно те започват да се разселват по всички балкански страни.
Една част от власите, които вероятно са потомци на елинизирани траки, се казват каракачани. Те и днес използват в говора си множество гръцки думи. Възможно е те да са потомци на древните македони, а не на траките, гръцките думи е възможно да са наследство на елинистичния период по време и след смъртта на Филипи Аександър Македонски.
Романския си език, подобен на този на древните траки и даки (траките насевер от Дунав), запазват само т. нар. куцовласи. Смята се, че каракачаните са няколко хиляди души, а куцовласите – значително по-малко. В голямото си мнозинство те са православни.
Каракачаните и куцовласите съхраняват своята самобитност в продължение на столетия благодарение на номадския си живот. До началото на нашия век тези пастири прекарват времето от Гергьовден (23 април) до Кръстовден (14 септември) в Стара планина, Рила, Пирин, Родопите, след което се отправят за зимуване на юг, край Бяло море. Тези миграции; се извършват семейно, заедно с жените и децата, в общности от по 50-100 души. В тия групи има бедни и богати, каракачани господари и слуги. Те отглеждат многобройни стада овце и са майстори на различните сирена и кашкавали. Освен това всяко семейство има около десетина коня.
Свободното движение на каракачаните и куцовласите е сериозно възпрепятствано в първите десетилетия на XX-то столетие, когато пред вековните им маршрути се изправят границите и митниците на балканските държави.
След Втората световна война мигрирането е прекратено напълно. В българските земи скитниците са принудени да уседнат по селата и градовете. С редки изключения повечето от тях скъсват с пастирството.
В последно време каракачаните, подкрепяни официално от гръцкото правителство, проявяват все по-голям интерес към своята самобитност. Традиционният им летен панаир край град Сливен, Югоизточна България, е мястото, където може да се види и научи много за техните старинни обичаи, песни, танци, народни носии.
Освен каракачани и куцовласи в страната има и няколко десетки хиляди чисти власи.
Това са селяни, които от XVIII в. нататък се заселват в Османската империя, тъй като данъците и повинностите в нея са по-леки от тези в Румъния. Тези власи са съсредоточени в селищата по южния бряг на Дунав, най-вече в района на град Видин.
Каракачаните вероятните наследници на древните македони след гърците, не са северномакедонците, а каракачаните karakachani3 каракачаните най-вероятните наследници на древните македони на филип и александър велики след гърците, не са северномакедонците, а каракачаните. Каракачаните и днес използват в говора си множество гръцки думи. Една от теориите е, че те са неасимилирани от гърците потомци на древните македони. През iv-vii в. Славяните се заселват в западната част на балканите. Тук те заварват две големи племенни групи, които са в близко родство помежду си: на север, в днешна румъния - даките, а на юг от дунава - траките. Каракачаните по това време древните македони, ако въобще тогава ги е имало, защото към този период вече се губят изворите за македони като отделна общност във византия, са били малък народ, живеещ около солун и са елинизирани (гърко-мани) още от времето на филип и александър македонски (4 в. Пр. Хр. ). Езикът им - древно-македонският - безписмен език, използващ гръцката азбука в писмо е бил според херодот сходен и разбираем за елините, които по това време не се наричат така, защото думата става синоним на езичник, а "ромеи", но говорят на гръцки език в източната римска империя. За разлика от тях, даките и траките са вече романизирани и говорят на простонародно латинско наречие. Общият корен на нашите траки и даките отвъд дунава е отново езикът. Доказателство за това е произходът на съвременния румънски език. Според изследване, проведено от университета ка фоскари във венеция и италианското министерство на унивеситетите и научните изследвания, речниковият състав на съвременния румънски език съдържа около 90% елементи от латинския език, докато преди създаване на държавата румъния през 1861 чрез обединението на двете княжество влашко и молдова, латинската лексика в писмения език е едва 20%, а останалите 80% са думи, заемки или производни преди всичко от български. Това доказва три неща! Първо, силното влияние на латинския език при двете групи траки (поддунавски и даките). Второ, че древните македони не са траки. Трето, езиците на българите и румънците са с общ корен и голяма част от думите в български език, въпреки , че притежават славянски окончания, са наследство от тракийския, а не от славянския език. Може би за това в полша, русия и чехия разбират сърбите и хърватите, но нас - не! Именно заради общия тракийски език, думите в румънския език (наследство от даките) до 1861г. Е имат огромно сходство с думите в българския език (наследство от траките). До средата на 18 век дедите на днешните румънци използват като официален език старобългарския и среднобългарския, а кирилицата – до средата на 19 век, когато по политически причини е въведена видоизменена латиница, въпреки изпитаното българско влияние в румънския език. До обединението на влашко и молдова единствената азбука в дунавските княжества е румънската кирилица. Старобългарският език под формата на т. Нар. „църковнославянски език“ като литургичен (църковен) език се употребява в румънската православна църква до началото на 20 век. И сега, в много издания на румънската православна църква се употребява латиница изписана със старобългарски шрифт. За разлика от траките и даките, древните македони, не са романизирани, а елинизирани. Има големи спорове дали те са били гърци (елини), но едно е сигурното - те са били гръко-мански народ. Самият александър е обучен от аристотел на гръцки, който ползва навсякъде освен при комуникацията си със собствената си войска, с която използва древно-македонски език. Част от елинското езиково семейство, който според омир и херодот е бил разбираем за гърците. След като завлядява персийската империя, александър разпространява елинската култура, чиито остатъци се намират и днес даже в индия и памир. В земите насевер от дунава даките асимилират по-малобройните славяни и така възниква румънският народ. На юг от голямата река е същото - траките, тогава под властта на василевса, поглъщат славянските племена и се смесват с господстващия придошъл народ на аспаруховите българи в мизия, влашко и добруджа и с куберовите българи на хан кубер (брат на аспарух/исперих) в македония и западна тракия, образували на българския етнос, а след покръстването и приемането на общата българска писменост, на българската нация. Траките, които не са асимилирани и не приели общия език и писменост, през средновековието са наречени власи. Те живеят разпръснати на родове по високите планини на полуострова. По-компактни групи от тях остават единствено в района на гръцката планина пинд. Именно оттук по-късно те започват да се разселват по всички балкански страни. Една част от власите, които вероятно са потомци на елинизирани траки, се казват каракачани. Те и днес използват в говора си множество гръцки думи. Възможно е те да са потомци на древните македони, а не на траките, гръцките думи е възможно да са наследство на елинистичния период по време и след смъртта на филипи аександър македонски. Романския си език, подобен на този на древните траки и даки (траките насевер от дунав), запазват само т. Нар. Куцовласи. Смята се, че каракачаните са няколко хиляди души, а куцовласите - значително по-малко. В голямото си мнозинство те са православни. Каракачаните и куцовласите съхраняват своята самобитност в продължение на столетия благодарение на номадския си живот. До началото на нашия век тези пастири прекарват времето от гергьовден (23 април) до кръстовден (14 септември) в стара планина, рила, пирин, родопите, след което се отправят за зимуване на юг, край бяло море. Тези миграции; се извършват семейно, заедно с жените и децата, в общности от по 50-100 души. В тия групи има бедни и богати, каракачани господари и слуги. Те отглеждат многобройни стада овце и са майстори на различните сирена и кашкавали. Освен това всяко семейство има около десетина коня. Свободното движение на каракачаните и куцовласите е сериозно възпрепятствано в първите десетилетия на xx-то столетие, когато пред вековните им маршрути се изправят границите и митниците на балканските държави. След втората световна война мигрирането е прекратено напълно. В българските земи скитниците са принудени да уседнат по селата и градовете. С редки изключения повечето от тях скъсват с пастирството. В последно време каракачаните, подкрепяни официално от гръцкото правителство, проявяват все по-голям интерес към своята самобитност. Традиционният им летен панаир край град сливен, югоизточна българия, е мястото, където може да се види и научи много за техните старинни обичаи, песни, танци, народни носии. Освен каракачани и куцовласи в страната има и няколко десетки хиляди чисти власи. Това са селяни, които от xviii в. Нататък се заселват в османската империя, тъй като данъците и повинностите в нея са по-леки от тези в румъния. Тези власи са съсредоточени в селищата по южния бряг на дунав, най-вече в района на град видин. N. B. Важно е да се отбележи, че това вмро, за което пишем няма нищо общо с комунистическото вмро на каракачанов (агент "иван" - доносник на 6-то управление на държавна сигурност) и неговите  протежета джамбазки и александър сиди. Та точно техните господари от бкп и водещи офицери от дс проведоха кърватата и насилствена македонизация в пиринска македония, изгониха българските бежанци от егейска македония в югославия... Наскоро пък хванатият да кара с огромно количество алокохол в кръвта след запой с леки жени в банско - ангел джамбазки, основа самозван "общобългарски комитет за защита на националния интерес в македония", в който самите членове дискредитират каузата: първо с това, че голяма част от тях са действащи политици, депутати и евро-депутати като безпардонния простак анрей слабаков (вмро), искрен веселинов (вмро), авторът в комунистическия парцал в-к "труд" - кристиян шкварек, редакторът на профанизиращото реалити "фермата" - костадин филипов и др. Водевилни лица. В същото време са пренебрегнати истински борци на каузата като никола григоров от "сите българи заедно", петър низамов (председател на "български юридически комитет" и автор в този сайт) и много други лица ценни за каузата. Така, че този т. Нар. "общобългарски комитет за защита на националния интерес в македония" е нищо повее от поредната пиар платформа на вмро на каракачанов, който въпреки, че стои в сянкаслед изборите за нови председатели, той е собственик на всички имои на вмро и им дърпа конците. Българска работа... Хубава като идея, но българска като изпълнение и вероятно няма да постигне обявените цели, защото реланите им цели са гласове за вмро за следващите избори.   още по темата: македонците имат тракийски (пеонски) произход, а древните македони не са живели в дн. Северна македония лигвистиката на езика доказва, че северните македонци са българи, а не потомци на древните македони видео: солунската акция на вмро 1903г. Северномакедонският език и култура са български, а александър македонски разпространява елинска (гръцка) култура и език турция дължи 20 млрд. Компенсации за имотите на тракийските бежанци, каквито са 80% от населението в бургаска област днешните северни македонци са преки потомци на тракийското племе на пеоните и куберовите българи. Днешните македонци нямат нищо общо с народа на филип и александър велики, който в древността е покорил персийската империя макекомедия: „македонецът“ цар самуил с бил на беласица с василий ii „българоубиец“ от македонската династия в константинопол bnews каракачаните Каракачаните вероятните наследници на древните македони след гърците, не са северномакедонците, а каракачаните pd 0b6a1757b0a00e6085bda407b04c6569 df33c00d45e4fb9c117dab19caa0fba2 каракачаните най-вероятните наследници на древните македони на филип и александър велики след гърците, не са северномакедонците, а каракачаните. Каракачаните и днес използват в говора си множество гръцки думи. Една от теориите е, че те са неасимилирани от гърците потомци на древните македони. През iv-vii в. Славяните се заселват в западната част на балканите. Тук те заварват две големи племенни групи, които са в близко родство помежду си: на север, в днешна румъния - даките, а на юг от дунава - траките. Каракачаните по това време древните македони, ако въобще тогава ги е имало, защото към този период вече се губят изворите за македони като отделна общност във византия, са били малък народ, живеещ около солун и са елинизирани (гърко-мани) още от времето на филип и александър македонски (4 в. Пр. Хр. ). Езикът им - древно-македонският - безписмен език, използващ гръцката азбука в писмо е бил според херодот сходен и разбираем за елините, които по това време не се наричат така, защото думата става синоним на езичник, а "ромеи", но говорят на гръцки език в източната римска империя. За разлика от тях, даките и траките са вече романизирани и говорят на простонародно латинско наречие. Общият корен на нашите траки и даките отвъд дунава е отново езикът. Доказателство за това е произходът на съвременния румънски език. Според изследване, проведено от университета ка фоскари във венеция и италианското министерство на унивеситетите и научните изследвания, речниковият състав на съвременния румънски език съдържа около 90% елементи от латинския език, докато преди създаване на държавата румъния през 1861 чрез обединението на двете княжество влашко и молдова, латинската лексика в писмения език е едва 20%, а останалите 80% са думи, заемки или производни преди всичко от български. Това доказва три неща! Първо, силното влияние на латинския език при двете групи траки (поддунавски и даките). Второ, че древните македони не са траки. Трето, езиците на българите и румънците са с общ корен и голяма част от думите в български език, въпреки , че притежават славянски окончания, са наследство от тракийския, а не от славянския език. Може би за това в полша, русия и чехия разбират сърбите и хърватите, но нас - не! Именно заради общия тракийски език, думите в румънския език (наследство от даките) до 1861г. Е имат огромно сходство с думите в българския език (наследство от траките). До средата на 18 век дедите на днешните румънци използват като официален език старобългарския и среднобългарския, а кирилицата – до средата на 19 век, когато по политически причини е въведена видоизменена латиница, въпреки изпитаното българско влияние в румънския език. До обединението на влашко и молдова единствената азбука в дунавските княжества е румънската кирилица. Старобългарският език под формата на т. Нар. „църковнославянски език“ като литургичен (църковен) език се употребява в румънската православна църква до началото на 20 век. И сега, в много издания на румънската православна църква се употребява латиница изписана със старобългарски шрифт. За разлика от траките и даките, древните македони, не са романизирани, а елинизирани. Има големи спорове дали те са били гърци (елини), но едно е сигурното - те са били гръко-мански народ. Самият александър е обучен от аристотел на гръцки, който ползва навсякъде освен при комуникацията си със собствената си войска, с която използва древно-македонски език. Част от елинското езиково семейство, който според омир и херодот е бил разбираем за гърците. След като завлядява персийската империя, александър разпространява елинската култура, чиито остатъци се намират и днес даже в индия и памир. В земите насевер от дунава даките асимилират по-малобройните славяни и така възниква румънският народ. На юг от голямата река е същото - траките, тогава под властта на василевса, поглъщат славянските племена и се смесват с господстващия придошъл народ на аспаруховите българи в мизия, влашко и добруджа и с куберовите българи на хан кубер (брат на аспарух/исперих) в македония и западна тракия, образували на българския етнос, а след покръстването и приемането на общата българска писменост, на българската нация. Траките, които не са асимилирани и не приели общия език и писменост, през средновековието са наречени власи. Те живеят разпръснати на родове по високите планини на полуострова. По-компактни групи от тях остават единствено в района на гръцката планина пинд. Именно оттук по-късно те започват да се разселват по всички балкански страни. Една част от власите, които вероятно са потомци на елинизирани траки, се казват каракачани. Те и днес използват в говора си множество гръцки думи. Възможно е те да са потомци на древните македони, а не на траките, гръцките думи е възможно да са наследство на елинистичния период по време и след смъртта на филипи аександър македонски. Романския си език, подобен на този на древните траки и даки (траките насевер от дунав), запазват само т. Нар. Куцовласи. Смята се, че каракачаните са няколко хиляди души, а куцовласите - значително по-малко. В голямото си мнозинство те са православни. Каракачаните и куцовласите съхраняват своята самобитност в продължение на столетия благодарение на номадския си живот. До началото на нашия век тези пастири прекарват времето от гергьовден (23 април) до кръстовден (14 септември) в стара планина, рила, пирин, родопите, след което се отправят за зимуване на юг, край бяло море. Тези миграции; се извършват семейно, заедно с жените и децата, в общности от по 50-100 души. В тия групи има бедни и богати, каракачани господари и слуги. Те отглеждат многобройни стада овце и са майстори на различните сирена и кашкавали. Освен това всяко семейство има около десетина коня. Свободното движение на каракачаните и куцовласите е сериозно възпрепятствано в първите десетилетия на xx-то столетие, когато пред вековните им маршрути се изправят границите и митниците на балканските държави. След втората световна война мигрирането е прекратено напълно. В българските земи скитниците са принудени да уседнат по селата и градовете. С редки изключения повечето от тях скъсват с пастирството. В последно време каракачаните, подкрепяни официално от гръцкото правителство, проявяват все по-голям интерес към своята самобитност. Традиционният им летен панаир край град сливен, югоизточна българия, е мястото, където може да се види и научи много за техните старинни обичаи, песни, танци, народни носии. Освен каракачани и куцовласи в страната има и няколко десетки хиляди чисти власи. Това са селяни, които от xviii в. Нататък се заселват в османската империя, тъй като данъците и повинностите в нея са по-леки от тези в румъния. Тези власи са съсредоточени в селищата по южния бряг на дунав, най-вече в района на град видин. N. B. Важно е да се отбележи, че това вмро, за което пишем няма нищо общо с комунистическото вмро на каракачанов (агент "иван" - доносник на 6-то управление на държавна сигурност) и неговите  протежета джамбазки и александър сиди. Та точно техните господари от бкп и водещи офицери от дс проведоха кърватата и насилствена македонизация в пиринска македония, изгониха българските бежанци от егейска македония в югославия... Наскоро пък хванатият да кара с огромно количество алокохол в кръвта след запой с леки жени в банско - ангел джамбазки, основа самозван "общобългарски комитет за защита на националния интерес в македония", в който самите членове дискредитират каузата: първо с това, че голяма част от тях са действащи политици, депутати и евро-депутати като безпардонния простак анрей слабаков (вмро), искрен веселинов (вмро), авторът в комунистическия парцал в-к "труд" - кристиян шкварек, редакторът на профанизиращото реалити "фермата" - костадин филипов и др. Водевилни лица. В същото време са пренебрегнати истински борци на каузата като никола григоров от "сите българи заедно", петър низамов (председател на "български юридически комитет" и автор в този сайт) и много други лица ценни за каузата. Така, че този т. Нар. "общобългарски комитет за защита на националния интерес в македония" е нищо повее от поредната пиар платформа на вмро на каракачанов, който въпреки, че стои в сянкаслед изборите за нови председатели, той е собственик на всички имои на вмро и им дърпа конците. Българска работа... Хубава като идея, но българска като изпълнение и вероятно няма да постигне обявените цели, защото реланите им цели са гласове за вмро за следващите избори.   още по темата: македонците имат тракийски (пеонски) произход, а древните македони не са живели в дн. Северна македония лигвистиката на езика доказва, че северните македонци са българи, а не потомци на древните македони видео: солунската акция на вмро 1903г. Северномакедонският език и култура са български, а александър македонски разпространява елинска (гръцка) култура и език турция дължи 20 млрд. Компенсации за имотите на тракийските бежанци, каквито са 80% от населението в бургаска област днешните северни македонци са преки потомци на тракийското племе на пеоните и куберовите българи. Днешните македонци нямат нищо общо с народа на филип и александър велики, който в древността е покорил персийската империя макекомедия: „македонецът“ цар самуил с бил на беласица с василий ii „българоубиец“ от македонската династия в константинопол bnews каракачаните

N.B.

Важно е да се отбележи, че това ВМРО, за което пишем няма нищо общо с комунистическото ВМРО на Каракачанов (Агент “Иван” – доносник на 6-то управление на Държавна сигурност) и неговите  протежета Джамбазки и Александър Сиди. Та точно техните господари от БКП и водещи офицери от ДС проведоха кърватата и насилствена македонизация в Пиринска Македония, изгониха българските бежанци от Егейска Македония в Югославия…

Наскоро пък хванатият да кара с огромно количество алокохол в кръвта след запой с леки жени в Банско – Ангел Джамбазки, основа самозван “Общобългарски комитет за защита на националния интерес в Македония”, в който самите членове дискредитират каузата: Първо с това, че голяма част от тях са действащи политици, депутати и евро-депутати като безпардонния простак Анрей Слабаков (ВМРО), Искрен Веселинов (ВМРО), авторът в комунистическия парцал в-к “Труд” – Кристиян Шкварек, редакторът на профанизиращото реалити “Фермата” – Костадин Филипов и др. водевилни лица. В същото време са пренебрегнати истински борци на каузата като Никола Григоров от “Сите българи заедно”, Петър Низамов (Председател на “Български юридически комитет” и автор в този сайт) и много други лица ценни за каузата. Така, че този т.нар. “Общобългарски комитет за защита на националния интерес в Македония” е нищо повее от поредната ПИАР платформа на ВМРО на Каракачанов, който въпреки, че стои в сянкаслед изборите за нови председатели, той е собственик на всички имои на ВМРО и им дърпа конците. Българска работа… Хубава като идея, но българска като изпълнение и вероятно няма да постигне обявените цели, защото реланите им цели са гласове за ВМРО за следващите избори. 

Още по темата:

Leave a Reply